Saturday, June 13, 2015

Holla, I'm back after 3 years with new status !!!!

Wehuu ! Assalamualaykum :) ya Allah dah 3 tahun woii tak update blog. Nie nk login balek kemain susah. Pfttt. K k taktau la still ada yg nk baca ke tak. But nevermind it's my daily diary la kiranya (kes bosan tahap mak ko ijau) *apa yg viral sgt aku pon blur2 gak nih. Haha.


Well everyone mcm dah tau la kiranya aku dah officially jadi tunangan org. Pergh gila lah. Cepatnye aku membesar! Padahal org lain dah beranak 2 dah nie. But still tak caye kot rasa cam heh dah nak kawen dah ke?


Perasaan jadi tunang org nie biasa2 je aku rasa. Taktau lah org lain. Cuma bezanya ko kena behave cket aa dr biasa. Pastu kena cam sopan2 cket ye aa status dah tuko. Takleh nk buat perangai dulu2 lagi. Cam bangun lambat ke. Hahaha. Nie sumorang nk tgk gmbr tunang aku ke? Bajetnyee mcm lah ada org baca lg entry ko nie illa nurwahyu. Haha. Next post aku upload eh gmbr with encik tunang n family <3

No comments:

Post a Comment